3 Mayıs 2018 Perşembe

Ay Değerlendirmesi: Kasım, Aralık

Ay Değerlendirmesi : Bu yazıyla birlikte sürekliliği ile benim bile şaşırdığım ve bir yıldır süren ay değerlendirmelerine son noktayı koymuş olacağım. Biraz hüzünlü öyle değil mi? Aslında değil, buradayım. Sadece insanın alışkanlık kazanması öyle kolay ki, bırakması zor geliyor insana. Bakalım geçtiğimiz iki ayda neler yapmışım?


Ay Değerlendirmesi


• Okulumuzda bir öğrenci kulübü için stüdyo kalitesinde bir video hazırladım. Hali hazırda sınıfta çekilen bir video olduğunu ve imkanlarımın kısıtlı olduğunu düşünürsek, kulüpteki yönetici arkadaşlarımın da beğendiği oldukça iyi bir iş çıktı ortaya.

• Pasaport çıkarttım. Yaaay! ^-^ (Sonradan gelmeyen edit: InterRail maceram Paris saldırısı ve gelişen kişisel bir nedenden dolayı bir başka bahara kaldı. Tabii ki üzülmek yok, kardeşim İbrahim tek başıma düşündüğüm bu macerada bana eşlik edebilecek inşallah. Bu iyi yanı tabii ki. Olaylara iyi yönünden bakmak lazım.)

• Vizeler dolayısıyla Kasım ayını aksiyonsuz geçirdim desem yeridir. Bu sefer gerçekten çok çalıştım, istediğim verimi alamamış olmak üzdü. Elbette sonuçlarımın çoğu iyi. Fakat kendime göre yeterli değil. Finallere bakacağız.

• Google for Work müdürünün geldiği konferansa katıldım. İlgili yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

• Bol bol gül fotoğrafı çektim. Eski Isparta’yı içeren bir fotoğraf gezine çıktım aynı zamanda. Mesut’la gerçekleştirdiğimiz İstasyon çekimini de unutmadan ekleyeyim. Bunların ayrı zaman diliminde olduğunu söylememe gerek yok herhalde?


Güzel olan herşey bizimle


• Çok güzel filmler izledim.

• Caz konserine gitmeye niyet ettik ama herkesler mi gelir konsere? Çok kalabalık olduğu için iki saat beklediğimiz ve sonunda sıranın önüne kadar geldiğimiz salonun havasızlığı ile sıradan ayrıldık. Küçük bir hayal kırıklığı olmadı değil. Taş Kafe’ye gidip biraz bekledik. Yemek servisi bitmişti. Etkinliğin sonlarına doğru yaklaşırken Kafenin kapanmasıyla birlikte tekrar şansımızı denedik. Son bir iki şarkıyı dinledik. Şunu söylemeden edemeyeceğim CAZ DEDİĞİN OLAY SAKSAFONDUR ULAM. Biz böyle dinliyoruz, kontrabas, bateri, gitar yetmiyor anam ne yapalım.

• Bir haftalık sosyal medya challange’ımı da yaptım. Gayet memnunum.

• Günübirlik bir şehir dışı gezisi yapmış bulundum.


Filmler


• Youtube Kanalı fikrimi hayata geçirdim. İçine bir kaç video koydum. Kişisel kanalıma yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Diğer kanalda biraz daha gizli takılmaya devam edeceğim. Bakalım neler oluyor?

• Çin’in yükselişi önlemeyen devi alibaba’ya bizde onay verdik. Bakalım neler olacak? Ürünler yoldaymış.


• Star Wars filmini büyük bir keyifle sinemada izledim. Çıktıktan 6 gün sonra tabii ki. Kalabalıkları sevmiyorum vee indirimli biletler hep yaşasın!

• Evimize, evini kaybetmiş bir kedi misafir oldu. Tasması olduğu için ev kedisi olduğunu anlayıp soğuktan donmak üzereyken yanımıza aldık. Bakalım daha kaç gün bizimle kalacak?

• 2016 için planlar yapıldı, yapılıyor. İnşallah güzel bir yıl bizi bekler.

Eveeet, sonunda ay değerlendirmelerimin sonuna geldik. Yarın, yani yılın son günü, yılın başında yazdığım hedeflerimin sonuçlarını açıklayıp bu senenin blog yazılarını bitirmiş olacağım. Bir 2015 böyle geçti. Bol fotoğrafları, gezmeli, inişli-çıkışlı bir yılı daha geride bıraktık. Artık 2030, 2000’den daha yakın! Gelecekte görüşmek üzere, kendinize dikkat edin.



Ay Değerlendirmesi: Kasım, Aralık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder