6 Aralık 2016 Salı

Flash CS3 Görsel Eğitim Seti 5 Set Bir arada

Flash CS3 Görsel Eğitim Seti


5 Set Bir arada Flash CS3 Görsel Eğitim Seti


Web tasarım ve animasyon işi yapan herkesin kesinlikle bilmesi gereken bir programdır.Tüm animasyon ve işlevsel görsel özellikleri, projelerinize katabileceğiniz şekilde öğrenmek için bu seti mutlaka indirip, çalışmalısınız.


flashcs3


 


 


Kimler için bu set faydalı ?


flashcs3_3


Yeni başlayan flash kullanıcı için, ileri seviye flash ve action script öğrenmek isteyen kullanıcılar için uygundur.


Sahne sahne nasıl çalıştığını uygulamalı olarak gösterirken sizinde aynı şekilde tekrar etmeniz, flash programını ve flash programlama action script dilini daha çabuk öğrenebileceksiniz.


İçerisinde 5 farklı klasör bulunan eğitim setinde, 5 farklı anlatımda başdan sonra tüm flash eğitimi verilmektedir.


flashcs3-2


Flash CS3 indir



Flash CS3 Görsel Eğitim Seti 5 Set Bir arada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder