5 Aralık 2016 Pazartesi

Dreamweaver 8 Gorsel Egitim Seti Turkce

Dreamweaver 8 Gorsel Egitim Seti Turkce Dreamweaver 8 programı web tasarımı için kullanılan , web masterlara tanrıdan bir iyilik diyebiliriz.Yapmak istediğiniz tüm web siteleri projelerini dreamweaver ile web kodlama işlemini ve tasarım müdahalelerini bu program ile yapabilirsiniz.


Web masterım yada web master olacağım diyen herkesin bilmesi gereken bir program.Bu programı tamamen öğrenebilirseniz web master oldunuz demektir.


Dreamweaver 8 Gorsel Egitim Seti Turkce 4 cd setten oluşturulmuştur.Bu da demek oluyorki bilgilerinizi farklı kaynaklardan okuyarak pekiştirebileceğiniz, tek bir kaynak değil toplamda 2 farklı kaynakla Dreamweaver görsel eğitim setinden faydalanabilirsiniz.Set içerisinde hem e-kitap pdf hemde videolar bulunmaktadır.Videolar türkçe.Dinleyerek ve sizde aynı şekilde bilgisayarınızda uygulamaya başlayarak öğrenebilirsiniz.Özel bir bilişim dersanesinin eğitim görsel seti ve 4 cdlik dreamweaver eğitim seti.


1- Dreamweawer CS3 Görsel Eğitim Videoları


Giriş

Dreamweaver’in Kullanım Alanları

Dreamweaver’a Genel Bakış

Sayfa özellikleri

Tablolarla Çalışmak

Tabloları düzenlendirmek ve tekrar boyutlandırmak

HTML

CSS

Bağlantı Oluşturmak

Flash Elementlerini Kullanmak

Frame

Frame ve frameset mantığı

Frame özellikleri

Albüm hazırlamak

Medya Objelerini Kullanmak

Ses eklemek

Video eklemek

Sayfaları Yayınlamak ve Yönetmek


Dreamweaver 8 Gorsel Egitim Seti Turkçe indir


 



Dreamweaver 8 Gorsel Egitim Seti Turkce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder