27 Ocak 2016 Çarşamba

Microsoft SQL Server 2008 Yazılım Geliştiricileri için Görsel Eğitim Seti

AppDev - Microsoft SQL Server 2008 for DeveloperAppDev – Microsoft SQL Server 2008 for Developer


AppDev yazılım ve yazılım geliştiriciler için çok büyük bir görsel eğitim seti hazırlayan firmalardan bir tanesidir.

Bu eğitim setinde Ms sql 2008 ile ilgili yazılım geliştirme temel özellikleri ve püf noktalarını belirtmektedir.


Bu derste, SQL Server kullanılabilir özellikleri hakkında öğreneceksiniz, veritabanı nasıl tasarlanır ve bir veritabanı oluşturarak ve nasıl temel inşa edeceğizi Transact-SQL ile , SQL Server dilini kullanarak sorguları oluşturabilirsiniz. Sonra, etkili görünümleri kullanarak , saklı yordamlar yani procedures, tetikleyiciler yani triggers nasıl kullanacağınızı öğrenerek birer adet örnekle gösterilmektedir.


Transact-SQL kullanarak kullanıcı tanımlı fonksiyonlar,

veritabanı nesneleri oluşturmak için Visual C # ve Visual Basic gibi NET dilleri kullanın.


Sql server 2008’i efektif olarak en iyi nasıl kullanabiliriz?


Sql server içerisinde hangi fonksiyon ve özellikler bizim en çok işimize yarar ?


Tüm bu soruların cevaplarını eğitim seti içerisinden öğrenek bilgilerinize yeni bilgi ekleyerek yeni şeyler öğrenebilirsiniz.


Yeni başlayan kullanıcılara ve temel kullıcıların tümüne hitap etmektedir.Eğer sizde sql server ile birlikte bir c# yada vb diliyle çalışıyorsanız, yada web arayüzü için asp.net sql server ile çalışıyorsanız bu eğitim görsel setini mutlaka indirmelisiniz.


Ücretli olarak satılan Sql server 2008 eğitim seti sitemizde ücretsiz olarak indirebilirsiniz.


AppDev – Microsoft SQL Server 2008 for Developers indir



Microsoft SQL Server 2008 Yazılım Geliştiricileri için Görsel Eğitim Seti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder