10 Ocak 2016 Pazar

Corel Draw 12 Eğitim Seti Download

Corel Draw 12 Eğitim Seti

Günümüz teknoloji çağı olduğunu bir çoğumuz biliyoruz. Artık herşey bilgisayar ortamında hazırlanmaya başladı. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte günümüzdeki bir çok şeyde değişim gösterdi. Örneğin tekstil ürünlerine bakalım. Tekstil ürünlerinin bir çoğu artık grafik üzerine yapılıp öyle baskıya gönderiliyor. Önce bilgisayar üzerinde hazırlanan çizimler bakılıp kontrol ediliyor ondan sonra kesim haneye gönderilir ve gerekli grafiksel baskılar yapılır ve satışa sunulur. Hayatımızda artık her şey teknoloji tabanlı oldu.

Az önce verdiğimiz örnekte çizimlerden bahsetmiştik. İşte bunların hepsini sizde kolayca yapabileceksiniz. Nasıl mı? Corel Draw 12 eğitim setini izleyip öğrendiklerinizi denemeler halinde tekrarlayarak sizde kendi çizimlerinizi yapabileceksiniz. Corel Draw ile sadece tekstil değil tabi ki bir çok alanda çizimler yapabileceksiniz. Örneğin inşaatla ilgili çizimler, silah çizimleri gibi aklınıza gelebilecek ne varsa bunların hepsinin çizimini Corel Draw 12 ile yapabilmeniz mümkün hale gelmektedir. Tek yapmanız gereken bu harika Corel Draw 12 Görsel Eğitim setini indirip izlemeniz.


En çok kullanılan grafik programlarının arasında olan Corel Draw’ı bilmeyen yoktur diye düşünüyoruz. Eğer bilmeyen varsa biraz bahsedelim. Corel Draw bir çizim programıdır, aklınıza gelebilecek herşeyi rahatlıkla bilgisayar üzerinde ortaya gökebileceğiniz bir grafik programıdır. Corel Draw’ı bu görsel eğitim seti sayesinde artık rahatça kullanabileceksiniz. Çizim araçlarıyla birlik grafik ve illüstrasyon tasarımları artık kolayca yapabileceksiniz. Tabi bu çizimleri yapmak sizin hayal gücünüze bağlı. Hayal gücünüze ve elinize güveniyorsanız ortaya çok güzel çalışmalar çıkacağını düşünüyoruz.

Türkiye’de herhangi bir yere Corel Draw eğitimi almak için gittiğinizde sizden tonlarca para istiyeceklerdir. Bu görsel eğitim seti sayesinde bu tonlarca parayı harcamanıza gerek kalmıyacaktır.

Corel Draw 12 eğitim setini izledikten sonra sizde reklam sayfaları, kartlar, özel tasarım kağıtlar, antetli kağıtlar ve bunlar gibi bir sürü özel şeyler tasarlayabilirsiniz. İsterseniz metin araçlarıyla birlikte kendinize özgü bir gazete, dergi, broşür bile hazırlayabilirsiniz. Corel Draw 12’nin içinde bulunan araçlar ile bu bahsettiklerimizin dışında daha bir çok tasarım yapılabilir. İnternet siteleri hazırlamak artık Corel Draw ile mümkün hale geliyor. Kendinize özel bir logo’nuz olsun istiyorsanız aynı zamanda bu Corel Draw 12 ile kendinize bir logo yapmak bu görsel eğitim seti ile çok kolay bir hal alıyor.


Corel Draw 12, düşüncelerinizi profesyonel bir şekilde ortaya çıkarmaya yardımcı olmakta. Corel Draw ile kendinizin neler yaptığınıza inanayamıyacaksınız. Yeter ki hayal gücünüzü sınırlara çıkarın.


Kendinize özel tekstil ürünleri çıkarmak, tasarlamak Corel Draw 12 sayesinde artık çok kolay bir hal almakta. Dünya üzerinde ki bir çok modelist Corel Draw kullanarak çok farklı modeller ortaya çıkarıp moda haline getirdiği bile oluyor. Sizde görsel eğitim setini izleyip herşeyi detaylıca öğrendikten sonra neden kendi tekstil ürünlerinizi hazırlayıp bir dünya markası olamayasınız ki?


Grafiker mi olmak istiyorsunuz? Corel Draw görsel eğitim setiyle grafiker olmaya bir adım daha yaklaşabilirsiniz. Çalıştığınız şirketlere logolar, afişler, işaretler, çizimler artık yapmak çok kolay bir hale gelecektir. Karşı şirketlerin kullandıkları logoları, reklamları, kartvizitleri, özel çizimleri, tasarımları hazırlamak için bir çoğu Corel Draw kullanmaktadır. Corel Draw kullanarak sizde şirketlerin önüne geçin.


Corel Draw12 ve Yenilikleri Eğitim CD Sesli Uygulamalı, Görüntülü Eğitim CD

Bir kaç konu başlığı : Ayarlar, Efektler, Renkler, Çizimler, Metinler, Nesneleri Düzenleme, Renkleri Düzenleme, Web, Hazır Şekiller

* Dersler İnteraktif olarak video çekimleriyle anlatılmıştır.

* İleri-Geri sarma tuşlarıyla dersleri tekrar tekrar izleyebileceksiniz.

* Bu set ile Corel Draw Eğitimini Tamamlamış Olacak ve Corele Hakim Olacaksınız.

* Herkesin anlayacağı dille sade bir şekilde anlatılmıştır.


Corel Draw 12 Eğitim Seti İndir -letitbit.net
Corel Draw 12 Eğitim Seti İndir Vip File



Corel Draw 12 Eğitim Seti Download

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder