29 Mart 2016 Salı

metro turizm şikayet

Merhaba,
Metro Turizm ile 11.08.2014 Tarihinde istanbul – Akçay – Altınoluk otobüsüne binerek seyahet etmek istedim.


Çok pişman oldum.Verilen hizmet kalitesi çok düşük.Ayrıca otobüsdeki hostlar çok lakayitsiz sanki 40 yıllık dostlarıyla konuşur gibi davranarak, su ve benzeri çay gibi içecekler istediğimizde gönül koyar bakışlar ve davranışlarla psikolojik baskı yapmaya çalıştıklarını sezinledim.


Anladığım kadarıyla o kadar çok müşteri ile uğraşıyorlar ki yenileri onlara sanki problem çıkaracak gibi hareket edip, ama şu sefer bitsinde evime gideyim modunda hareket ediyorlar.Sonuçda biz müşteriler paramızla bilet alarak seyahat edip, A noktasından B noktasına varıyoruz.

Bu yazılanlar beklentileri üst planda bir kişi olarak değil, Otobüsdeki hizmet ve davranışsal yaklaşım seviyesinin çok düşük olduğu ile alakalıdır.


Otobüsde koltuk arkası ekranlarda Televizyonlar her zaman çalışmıyor.Durduğumuz yerde bile çoğu zaman görüntü gidip geliyordu.Bunu host hizmetlisine belirttiğimde gelir gelir abi merak etme.Biraz yola çıkalım sonra yayın gelir diye yanıt verdi.Ben tabiki o yayının gelmeyeceğini bilerek davranışsal hareketlerini izlemeye devam ettim.Karşısında çocuk var, yada amaaan çok tın modunda hareket eden bir host var.Diğer tarafda parayla alınan bir yolculuk ve seyahat bileti var.Ortalama 8 saat seyahet edicek biri için en önemli şey, Mola ve otobüsün içerisinde geçireceğimizin zamanın nasıl geçirebileceğidir.


Ben huysuz bacak sendromu biri olarak pek uyumam.Bu sırada otobüsdeki tv yada video yada film izleyebilirim.Esas mesele bileti satarken tüm bunlar dahil internet bağlantımızda var derken, otobüsde hiç bir şey çalışmıyordu.

Tv hizmetleri çalışmıyordu,

Film izleyemedim, Bazı koltuk arkası tabletlerde hafızaya yüklü filmler ve müzikler olur.Metro turizmde bunlarda yok.

İnternette yok.


Sattığı bileti fiyatı diğer otobüs seyahat acentalarıyla aynı.Diğerlerinde bu hizmetler tam ve eksiksiz verilirken.Neden Metro turizm’den bir daha bilet alayım.Sonuçda bana vaad ettiği hizmetleri alamadım.Allah’dan gideceğim yere sağ sağlim gittimde ordan biraz içim rahat etti.Gidene kadar akla karayı çektim.Neden diyecek olursanız host dahil otobüsdeki herkes ayakkabılarını çıkarmıştı.Ön tarafımda oturan adama kokudan rahatsız olduğumu iletip, ayakkabılarını giymesini istemeden önce, ayakkabılarını onunmu çıkardığını anlamak için eğildiğimde önümdeki herkes ayakkabılarını çıkarmıştı, ayak kokusundan çok rahatsız olarak yolculuğuma devam ettim.Rezillik diz boyu.Yolculuk ederken bir insan acı çeker mi ? Cevap evet.


Ancak susurluk’da mola verildiğinde başka bir otobüs şöförü ile 18-19 yaşındaki bir çocuk kavga etti.Daha doğrusu 35-40 yaşlarındaki bir metro turizm otobüs şöförü 19 yaşındaki bir genci evire çevire dövdü.Bunun sebebi çocuk biraz dik başlı ve kendisine yapılan muameleden memnun olmadığı için tartışırken ağzından seni vurucam olm sen dur dedi.Bunun üzerine otobüs şöförü sana silahı ben vereyim oğlum dedikten sonra ana avrat küfrederek çocuğu dövdü.Yapılan bu şeyin haksızlık olduğunu düşünüyorum.Sonuçda 19 yaşındaki bir gencin kanı kaynar.Alttan almak yerine büyüklük göstermek yerine, hacim olarak yarından daha az ve yaşıda otobüs şöförünün yarısı kadar.Tabiki aralarındaki diyaloğun ne olduğunu neden kavga ettikleri çok yaklaşmadan uzaktan izledim.


Ancak burdaki adaletsizliğe karşıyım.Hacmi senin yarın kadar, yaşı senin yarın kadar.Ama vurduğun yumruklarda kendi hacmindeki birini ekarte edebilecek kadar şiddetli ve ölümüne vuruyordu.Belki yanımda ailem olmasaydı, bu çocuğu korumak için adamın karşısına çıkabilirdim.Ve bunu çok isterdim ancak yanımda ailemin olması, çocuğa vururken vicdan azabı çekmemi sağladı.Belkide o adamın karşısına gidemedim ve çocuğu koruyamadığım için bu yazıları yazıyorum.


Sonuç olarak Metro turzim ile bir daha seyahet etmiyeceğimi net bir şekilde söyleyebilirim.Metro turizm şikayet hatlarını aradığımda telefonları kimse açmıyor.Telefonlara cevap vermedikleri için şikayetlerimi iletemedim.Ancak yapılan haksızlığa karşıyım.Bu ne zaman nerde olursa olsun hep karşı olacağım.


Önce hizmet kalitesini normale çevirmesi lazım.Hizmet kalitesini yükseltmek normalleşmeden sonra olması gereken bir durum ki ; ben yanlızca normale dönmesinden yana olarak, metro turizm şöför ve hostların davranışsal yaklaşımlarındanda şikayetçiyim.


Gelirken Kamil koç seyehat acentasıyla geldim.Hem internetleri çalışıyordu.Hemde koltuk arkası tabletlerinde film,müzik ve tv kanalları çalışıyordu.

Tv kanalları yaklaşık olarak 12 adet Hd kalitesinde.O gece star tv de maç olduğu için star tv yi izlemek istedim.Ancak Kamil koç otobüsündede star tv yokdu.


Bilet alırken lütg



metro turizm şikayet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder