5 Mart 2016 Cumartesi

Crystal Reports Görsel Eğitim

CreatingCrystalReports


Crystal Reports Görsel Eğitim


Crystal Reports görsel eğitim ile yazılım ile ilgili yapabileceğiniz her türlü bilgiyi alabilirsiniz. Crystal Reports Nedir diye sorarsanız aşağıdaki yazıda cevabını bulabilirsiniz.Crystal Reports kullanımı görsel olarak gösteren bu  içeriğimizi indirmek için aşağıdaki linke tıklamanız yeterlidir.


Crystal Reports Nedir?
Crystal Reports veritabanlarından veya diğer veri kaynaklarından veriyi alarak biçimlendirilmiş bir rapor tasarlamanızı sağlayan bir programdır.Kendi içinde verileri işleyecek bir yapıyada sahiptir.

Crystal Reports ile basit satır halinde raporlar üretebileceğiniz gibi, birçok grafik ve tablo içeren raporlar da hazırlayabilirsiniz.


Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistemi                     : Microsoft Win Xp, 2000, 2003

Bellek                                    : 128 MB. 256 MB önerilir

Hard disk                              : 320 MB boş alan

İşlemci                                  : 133 Mhz veya daha üstü


LİNK: Crystal Reports Görsel Eğitim İNDİR İZLE ÖĞREN




Crystal Reports Görsel Eğitim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder