12 Eylül 2017 Salı

Mondial Şikayet

Mondial Şikayet


Mondial 150 Gomax marka motorum var. Motorun parçalarını bulmak çok zorlaştı. Marka ve model belli olmasına rağmen, çoğu zaman fabrikada parça yok. Çoğu zaman aradığınız ürün katologda yok gibi bir çok saçma sebep ile karşılaştım ve artık bıkarak siteye yazmaya karar verdim. Motorumu ilk alırken milli duygularla yerli malı yurdun malı diye düşünürken ; Mondial şikayet ile ilgili bir yazı yazacağımı hiç düşünmemiştim. Ne de olsa yerli malı toz kondurmak istemiyor insan.


 


Yerli malı diye bu kadar  acı çekmeye gerek varmı bilemedim. Motorsikletimin yana yatmasından dolayı yan grenajları çatladı birbirlerine girdi doğal olarak. Şimdi bu grenajları değiştirmek istediğimde grenajları bulamıyorum. Bulamadığım grenajlar yüzünden ben mi suçluyum ? Yoksa şirketinizin ürün katoloğunu oluşturan kişiler mi ?


 


Daha adam gibi bir katalog oluşturamıyorusunuz ki yedek parça temin edelim. Var olan parçaların çoğuda fabrikada yok. Siz bu işi niye yapıyorsunuz gülüm ? Bırakın erbabı yapsın.


Bu şikayeti okuyan bazı arkadaşlar diyebilirki motorun ara modellerden çok satılan bir model olmadığı için böyle olabilir. Ancak tüketici hakkı denilen bir şey var. Yedek parçasını bulamıyorsan bana niye satıyorsun.


Mondial Marka Motorsiklet Alınmaz. Kesinlikle sizlere tavsiye etmiyorum. 3 kuruş fazla para verin destek ve yedek parça alabileceğiniz başka bir marka motor alın. Mondial scooter ömrünüzden ömür götürecek destek alamayacaksınız ve servisleri diğer servis ücretlerine göre daha pahalı. Daha ne anlatabilirim ki ?


 


 


 



Mondial Şikayet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder