8 Haziran 2016 Çarşamba

Microsoft Office 2007 Türkçe Görsel Eğitim Seti

office-2007-hazirlik-seti


Microsoft Office 2007 Türkçe Görsel Eğitim Seti: Office programı ile yapılması gereken her türlü olayı anlatan bir içeriktir, yapmakta zorlandığınız konular veya yeni öğreniyorsanız yazının boyutundan en ince ayrıntıya kadar her şey bu içeriktedir.Office 2007 programını öğrenerek ve kurslarına yazılarak sertifika alabilirsiniz bu sertifika ne işe yarar diye sorarsanız bu sertifika ile ilerde bazı iş yerlerinde eğitim düzeyiniz iyi ise tercih edilebilir, benim işime yaramaz deyipte almamazlık yapmayın mutlaka bir yerde işinize yarayacaktır, tabi bilgisayar ile uğraşıyorsanız özellikle Bilgi İşlem bölümü diyelim genelleme olmasın.Office 2007 Programlarını bu set ile daha iyi öğrenebileceksiniz unuttuğunuz şeyleri bile a nasıldı o nasıl yapılıyordu dediğiniz şeyleri kolayca ulaşabilecek ve öğrenebileceksiniz.Office 2007 özellikle yaygın olarak kullanılmayan bir programı vardırki OUTLOOK artık eskide kaldı bu anlatım ile OUTLOOK un faydalarını öğrenebilecek ve artık internete maruz kalmadan mail atabileceksiniz tabi kendi sunucunuzdakileri kasdediyorum.


İçerik:


GİRİŞ: -Yeni Arayüz Kullanımı -Yeni Arayüz Özellikleri
WORD
OUTLOOK
EXEL
POWER POİNT
ACCESS
Groove
OneNote
InfoPath
Project Visio
Sonuç
-Konu Özetleri


LİNK: Microsoft Office 2007 Türkçe Görsel Eğitim Seti İNDİR İZLE ÖĞREN



Microsoft Office 2007 Türkçe Görsel Eğitim Seti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder