27 Ekim 2014 Pazartesi

Hata kodu: 0x80070017 çözümü

Hata kodu: 0x80070017 çözümü


Windows, gereken dosyaları yükleyemiyor. Dosya bozuk veya eksik olabilir. Yükleme için gereken tüm dosyaların kullanılabilir olduğundan emin olun ve yüklemeyi yeniden başlatın. Hata kodu: 0x80070017


 


Windows kurulumu sırasında source ettiğiniz kaynaklar ile ilgili (Cd-Dvd-usb) her ne olursa olsun, kaynakdaki okuması ve kopyalaması gereken dosyalara erişemediği için, bu hatayı verir.


Kurulumu eğer bir cd-dvd ile yapıyorsanız, kullanmış olduğunuz sistem cd-dwd niz hasarlı,çizik yada bir sebeple okunamaz durumda ise bu hatayı verir, diğer bir sebep ise optik okuyucunuzun yani cd-dwd rom unuzun okuyucu ile ilgili problem olabilir.


Her iki durumdada anlaşılacağı gibi, kaynak problemimizin ne olduğunu anlayarak ,


Eğer başka bir dwd ile kurulum yapmanız gerekiyor mu ?


Okuyucunuzdamı problem var ?


 


Kontrollerinizi yaparak problemi çözebilirsiniz.



Hata kodu: 0x80070017 çözümü

2 yorum:

  1. merhaba bende soyle bi sıkıntı var dvd den format aticam dosyalar genisletiliyor diyor daha sonra hata kodu 0x80070017 hatasini aliyorum bilgisayar yeniden baslayinca bootmgr eksik diyor hic bisey yapamiyorum ne yapmam lazim acil lutfen masa ustu kullaniyorum

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende soyle bi sıkıntı var dvd den format aticam dosyalar genisletiliyor diyor daha sonra hata kodu 0x80070017 hatasini aliyorum bilgisayar yeniden baslayinca bootmgr eksik diyor hic bisey yapamiyorum ne yapmam lazim acil lutfen masa ustu kullaniyorum

    YanıtlaSil