28 Aralık 2015 Pazartesi

Laptop servis

Laptop servisi


Geçenlerde laptopumu oturduğum cafe de yanlışlıkla masayı çekmek isterken yere düşürdüm. Laptopa hiçbir şey olmadı bir zaman sonra laptopun ekranı bir anda siyah oldu neden olduğunu sormak için laptopumu bilgisayarcıya götürdüğümde bilgisayara açıp bakmaları gerektiğini ve inceleme sonucu bana bir fiyat çıkartacaklarını belirttiler. 2 3 gün geçtikten sonra telefonum çaldı bilgisayarcım aradı ve 300 TL ye bilgisayarımdaki bütün problemi çözebileceklerini ve eskideki performansından daha iyi bir performans göstereceğini belirttiler. Tamam olur yapın o zaman dedim telefonda nereden bilebilirim ki bilgisayarım sürekli arıza çıkartacak. Laptopum yapıldı eve geldiğimde laptopumu açtım normal olarak çalışmaya başladı biraz zaman geçtikten sonra bilgisayarım kendi kendine sürekli olarak açılıp kapanmaya başladı bilgisayarımı götürdüğümde tamir ettirdiğim yere bıraktım tekrar herhangi bir problem yok işletimcisi değiştiği için o sorunlar oluşabileceğini belirtti. Ama sürekli bilgisayarım açılıp kapanıyordu arkadaşımın abisi bilgisayar uzmanıydı ona götürdük gösterdik bilgisayarın hiçbir parçası değişmediğini sadece ana kartının değiştiğini diğer parçaların hala aynı şekilde onarılmadığını belirtti. Verdiğim 300 TL boşa gitti ona mı yanayım yoksa bilgisayarımın orjinal ana kartını değiştirmişler ve dandik bir kart takmışlar ona mı yanayım. Her zaman profesyonellere yaptırmakta fayda var. Daha sağlıklı bir çözüm almış olursunuz böylelikle benim düştüğüm hataya sizlere düşmeyin. Kesinlikle konuyla ilgili profesyonel yardım almakta fayda var işin uzmanlarına yaptırmak daha mantıklı..

Laptop Servis


olarak size en iyi hizmeti verebilecek nadir firmalardan.Gelelim diğer problemlere


Yakın zamanda notebookumun şarj aletinde bir problemle karşılaştım.


Bizim sokağın başındaki bilgisayarcıya götürdüm ve sorunun çözülebileceğini yalnız ufak bir problem çıkarsa sorumluluk alamayacaklarını belirttiler. Tamam dedim ve şarjı bıraktım 2 gün sonra gidip aldığımda çok büyük bir problem olmadığını kolaylıkla hallettiğini ve uzun ömürlü bir şekilde kullanılacağını ve problem çıkartmayacağını belirttiler. Eve gelip laptopumu şarja taktım ilk 1 hafta herhangi bir problem olmadı düzenli bir şekilde çalıştı 1 hafta geçtikten sonra bataryadan akıntılar olmaya ve laptopumu hiç şarj etmediğini fark ettim. Bilgisayar tamircisine gittiğimde sorunla ilgili bizim problemimiz değil biz size sorumluluk kabul edemeyeceğiz diye belirttik şeklinde bir tutumla karşılaştım. Bilgisayarımı garantiye gönderdiğimde diğer yerlerde yaptırıldığı için problem yaratma söz konusu olduğunu ve batarya tamiri yapılamadığını belirttiler. Garantim devam ettiği için servise verdim 15 ile 30 iş günü içerisinde laptopumun yapılacağını belirttiler. 15 gün kadar zaman geçtikten sonra laptopumu servisten almaya gittiğimde en küçük bir problemde dahi normal bir bilgisayarcı yerinde profesyonellere yaptırmam gerektiğini ve garanti süreci içerisinde tekrar getirebileceğimi belirttiler. Profesyonel olmayan yerlere bilgisayarınızı yaptırmayın. Kesinlikle güvenebileceğinize inandığınız ve bu işte gerçekten profesyonel olan kişilere yaptırdığınızda kötü sonuçlar almak yerine çok çok iyi sonuçlar alabilirsiniz. Kendinizi ve bilgisayarınızı tehlikeye atmak yerine biraz daha fazla para ödeyip daha iyi yapan uzmanlara götürmenizde fayda var.


Konuyla ne kadar alakalı olmasada birilerinin bilgisayarımdaki bilgileri görmesini istemiyorum.Sonuçta pc demek personnal computer demek yani kişisel bilgisayar.


Bilgisayarıma başkaları girebiliyormu ?

Bilgisayarıma IP numaramla ulaşıyorlar. Bunu nasıl engelleyebilirim. Bu konuyla ilgili birisi yardımcı olabilir mi ? benim paylaştığım her dosyayı her şeyi görebiliyorlar ve kolayca erişebiliyorlar. Başka bilgisayarlardan erişim zorluğu yaşanmıyor mu ? bilgisayarımı başkalarına versem diğer bilgilerimi kendilerine kopyalayıp ilerde başıma daha büyük sorunlar açarlar mı ? ilerleyen günlerde başıma daha büyük bir bela açar mıyım ? bilgisayarımı diğer yazılımlardan nasıl korurum ? nasıl bilgisayarıma erişimleri engelleyebilirim ? Anti virüs programları bir işe yarar mı ? bilgisayarımı başka yazılımlara karşılık nasıl koruyabilir ve bu konuyla ilgili önlemleri nasıl alabilirim ? zararlı yazılımlar bilgisayarıma daha fazla ne kadar zarar verebilir ? ne kadar bir koruma yöntemi elde edebilirim ? bilgisayarımı korumalara karşı ne gibi bir şekilde güçlendirebilirim ?

Format attırsam bilgisayarıma bir yararı olur mu ? içindeki başka özel klasörlerime her hangi bir zarar olur mu ? diğer işletim sistemlerine göre bilgisayarım nasıl daha uzun ömürlü kullanılır ? bu konuyla ilgili bana görüş ve bir haber bildirirseniz çok sevinirim. Çünkü başkaları bilgisayarıma ulaşınca çok önemli olan belgelerimde başkaları tarafından ele geçirilebiliyor bu konuyla ilgili profesyonel kişiler bana ne tür bir yardımda bulunabilir. Diğer makalelerde bu konuyla ilgili cevaplar yazıyor elimden gelirse ben format atabilir miyim ???



Laptop servis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder